Zasady działania gabinetu Via Optima Anna Wąsik w okresie pandemii.

KORZYSTAJĄC Z OSOBISTEGO KONTAKTU Z PSYCHOLOGIEM W GABINECIE PAMIĘTAJ:

  1. Spotykamy się tylko wtedy, gdy zarówno ty, jak i psychoterapeuta jesteście zdrowi. To znaczy jeśli nie występują objawy w postaci gorączki, kaszlu, ogólnego osłabienia, utraty węchu lub smaku. Psychoterapeuta zapyta cię o twoją kondycję zdrowotną oraz o to, czy miałeś kontakt z osobą zarażoną. Sam też możesz o to zapytać, tak, żeby czuć się bezpiecznym.
  2. Psychoterapeuta poprosi cię o podpisanie oświadczenia, że jesteś świadomy konieczności zniesienia tajemnicy zawodowej w sytuacji zagrożenia zakażeniem. To znaczy, że jeśli będę miała wiedzę, że osoba, która spotkała się ze mną w gabinecie jest zakażona lub zagrożona zakażeniem, moim obowiązkiem będzie podanie danych osobowych (imię i nazwisko, adres) wszystkich osób korzystających z gabinetu stacjonarnego służbom epiemiologiczno – sanitarnym. Podpisanie oświadczenia jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji osobistego spotkania.
  3. Gabinet jest wysprzątany, odkażony i gotowy do przyjęcia ciebie.
  4. W gabinecie mogą przebywać maksymalnie trzy osoby: psychoterapeuta i dwie osoby spokrewnione lub spowinowacone mieszkające wspólnie (małżeństwo, para, rodzic z dzieckiem).
  5. Poczekalnia jest wyłączona z użytkowania – nie ma możliwości przebywania w niej przed spotkaniem, a także po spotkaniu. Przychodź punktualnie na umówioną wcześniej sesję. Minutę przed spotkaniem naciśnij dzwonek na domofonie, a jeśli nie chcesz go dotykać, puść sygnał przez telefon – otworzę drzwi do budynku. W ten sposób masz pewność, że nikt oprócz ciebie i psychoterapeuty nie będzie przebywał w gabinecie. Dajesz mi także czas na zadbanie o twoje bezpieczeństwo i odkażenie gabinetu.
  6. Wchodząc do budynku załóż maseczkę. Przebywając w gabinecie wszyscy jesteśmy zobowiązani do zasłaniania ust i nosa oraz do zachowania dystansu.
  7. Nie ma potrzeby, żebyś dotykał klamki i drzwi bezpośrednio do gabinetu. Psychoterapeuta otworzy je dla ciebie i zamknie.
  8. Nie witamy się i nie żegnamy poprzez podanie ręki.
  9. Po wejściu do gabinetu zostaniesz poproszony o zdezynfekowanie rąk.
  10. Weź ze sobą na spotkanie własne chusteczki higieniczne i wodę do picia.
  11. Spotkanie trwa 50 minut i nie ma możliwości jego przedłużenia. Wiąże się to z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa kolejnej osobie.
  12. Preferowaną formą płatności jest przelew na podany rachunek bankowy. W gabinecie nie ma portalu do płatności kartą. Wystawiam paragony fiskalne. Jeśli potrzebujesz fakturę na firmę – zgłoś to wcześniej i podaj dane. Faktura wysyłana jest drogą elektroniczną.
  13. Jeśli nie jest to konieczne, unikaj korzystania z toalety w gabinecie.
  14. Po zakończeniu wszystkich spotkań, gabinet jest sprzątany i odkażany: dezynfekuję powierzchnie (klamki, poręcze, kran, itp.), wymieniam narzutę na kanapie i poduszkach, rozpylaczem dezynfekuję cały gabinet.
  15. Przed wizytą rozważ kontakt online. Jest on dla ciebie i psychoterapeuty bezpieczny i nie wiąże się ograniczeniami. Psychoterapia i konsultacje online w moim odczuciu sprawdzają się. Wszystkie osoby, które zdecydowały się kontakt zdalny są zadowolone i kontynuują. Spotkanie online możliwe jest poprzez Messengera, Skype’a, platformę Zoom lub MS Teams.

DBAJMY O SWOJE BEZPIECZEŃSTWO